سامانه پرتال تلفنی صندوق (تلپا)

سامانه پرتال تلفنی صندوق (تلپا) چیست؟

یکی از جدیدترین دستاوردهای شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد سامانه بروز , آسان و سریع پرتال تلفنی صندوق (تلپا) می باشد.
توسط پرتال تلفنی صندوق (تلپا) از مراجعات غیر ضروری مشتریان جهت انجام امور مالی جلوگیری شده و میتوانند بدون نصب هیچگونه نرم افزار و تنها از طریق تلفن موسسه اقدام و به راحتی به حساب های خود دسترسی پیدا کرده و نیز درخواست تسهیلات نمایند پرتال تلفنی صندوق (تلپا)خدمتی نوین از سوی شرکت پاسارگاد برای آسایش خیال مشتریان عزیز.

سامانه پرتال تلفنی صندوق (تلپا)

در راستای اصل مشتری مداری و ارتقاء سطح رضایت مشتریان پاسارگاد، سامانه پرتال تلفنی صندوق (تلپا) شرکت پاسارگاد با مزایای کاربری آسان، افزایش سرعت کاربران و امنیت بالاتر راه اندازی گردیده است. این سامانه جهت بهره برداری اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله صندوق های قرض الحسنه، تعاونی های اعتبار و موسسات مالی و اعتباری طراحی گردیده است.

اگر زمان کافی برای مطالعه متن ندارید…. شما دوستان میتوانید مجموعه اطلاعات گفته شده در این صفحه را در پادکست ما گوش دهید. 

سامانه پرتال تلفنی صندوق (تلپا)

امکانات مشتریان تلفن صندوق پاسارگاد

  • امکان تماس مشتریان با سامانه و اطلاع از موجودی حساب
  • امکان تماس مشتریان با سامانه و اطلاع از گردش حساب
  • امکان تماس مشتریان با سامانه و اطلاع از باقیمانده تسهیلات
  • امکان تماس مشتریان و اطلاع از وضعیت برنامه پرداخت
  • امکان تماس مشتریان و انتقال وجه بین حسابها
  • امکان تماس مشتریان و پرداخت اقساط تسهیلات از طریق حساب مشتری
  • امکان تماس مشتریان و ذخیره پیام برای مسئول صندوق
  • امکان تماس مشتریان و اطلاع از نرخ سود سپرده

امکانات مدیریتی تلفن صندوق پاسارگاد

  • امکان تماس موسسه با وام گیرنده و ضامنین برای اقساط معوقه و پخش پیام مورد نظر
  • امکان تماس موسسه با وام گیرنده برای اطلاع از واریز تسهیلات و پخش پیام مورد نظر
  • امکان تماس موسسه با مشتریان و پخش پیام در مورد خدمات جدید
  • امکان گزارش گیری از تماس های برقرار شده
  • امکان مسدود نمودن حساب در صورت ورود رمز اشتباه
اسکرول به بالا